dag 10 doet me verder niet zo veel. beetje een kiekje. geen tijd?
50 mm 50 dagen project - Dag 50 / 50 -- Klaar!
- Bas
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Wel tijd gehad. Weinig inspiratie, wel proberen te zoeken, maar niet echt gelukt. Na het maken van dag 9 hield het een beetje op voor vandaag. Plus dat mn handen eraf vroren, wat ook niet zo prettig was. 
Ook waren de luchten niet geschikt voor het ND filter, wat de situatie niet echt beter maakte om met een goede foto te komen. Toen snel iets moeten verzinnen, heb groot deel van Veldhoven doorgereden, maar kwam er niet echt uit vandaag. Morgen beter.

Ook waren de luchten niet geschikt voor het ND filter, wat de situatie niet echt beter maakte om met een goede foto te komen. Toen snel iets moeten verzinnen, heb groot deel van Veldhoven doorgereden, maar kwam er niet echt uit vandaag. Morgen beter.

- Bas
- Lid

Zeker
Erg leerzaam, niet alleen omdat je elke dag fotografeert, maar ook omdat je met restrictie fotografeert. Je bent dus beperkt in je mogelijkheden, wat soms lastig is, maar uiterst leerzaam 
Erg leerzaam, niet alleen omdat je elke dag fotografeert, maar ook omdat je met restrictie fotografeert. Je bent dus beperkt in je mogelijkheden, wat soms lastig is, maar uiterst leerzaam 
- Bas
- Lid

Dag 11

Vandaag gehoopt dat het s'avonds niet zou sneeuwen. En ja, vandaag sneeuwde het es niet
Dus ik vol goede moet naar de rotonde rond tien uur. Maar ik heb wel gemerkt, mijn camera gaat gewoon niet goed genoeg met licht, kleuren etc om. Daarom viel het resultaat mij nogal tegen.
Morgen weer tijd voor architectuur met het ND filter als de lucht meezit

Vandaag gehoopt dat het s'avonds niet zou sneeuwen. En ja, vandaag sneeuwde het es niet
Dus ik vol goede moet naar de rotonde rond tien uur. Maar ik heb wel gemerkt, mijn camera gaat gewoon niet goed genoeg met licht, kleuren etc om. Daarom viel het resultaat mij nogal tegen.Morgen weer tijd voor architectuur met het ND filter als de lucht meezit

- Frans
- Lid

dag 11. kwa witbalans en licht denk ik dat je camera nie bijzonder afwijkend reageert.
maar je onderwerp vind ik spanningsloos.
dag 12. een schitterende foto met een mooi langesluitertijdeneffect.
maar je onderwerp vind ik spanningsloos.
dag 12. een schitterende foto met een mooi langesluitertijdeneffect.
(smaak)