Omdat ze moeilijk fraai op de plaat te zetten zijn(door mij) en ik een liefhebber van een kleine DOF ben, heb ik er dit van proberen te maken. Schiet er maar op los!!
ik vind het inderdaad een dromerig plaatje, dof bij jou platen vind ik altijd wel oke vind bij deze de kleuren erg goed aansluiten op elkaar, mooie plaat.
Mooie zachte plaat. De beperkte scherptediepte op dit gewasje plaatsen vind ik ook erg moeilijk. omdat er niet echt iets in het oog springt bij het plantje
Ik denk ook dat de scherpte(diepte) net niet op het juiste punt ligt. Het 'bergje' iets rechts van het midden is de blikvanger maar m.i. bevat dit nog teveel onscherpte. Ik denk dat je er bij dit soort foto's niet aan ontkomt om voor iets meer DOF te kiezen. Maar verder is het een heel fraaie foto geworden met een goede belichting en fijne kleuren.
Dank je wel voor alle reacties!! Ik kan me de opmerkingen over de scherpte en/of het scherptebereik van mendel en Rob wel voorstellen. Ik vind dit soort foto's lastig om een blikvanger/focuspunt te zoeken...........
Vind het een mooie plaat qua kleur, licht en compo onderwerp. Ook leuk die stukjes ijs. De scherpte diepte vind ik wel wat klein, of misschien niet helemaal juist zoals Mendel zegt.