50 mm 50 dagen project - Dag 50 / 50 -- Klaar!
- __Erik__
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Voor mij bestaat wel een erg groot deel uit zwart vlak, vooral boven de tulp, had zelf de bloem wat meer naar boven gepositioneerd (op 2/3 oid), verder zie ik wat rare sporen bij de steel, heb je de achtergrond er later in geknutseld? Idee goed, dus, uitwerking zou nog wel wat extra kunnen gebruiken 
- Bas
- Lid

Achtergrond is er inderdaad ingeshopt. Maar daar komt dat bij de steel niet door. Heb de steel ook gedeeltelijk bewerkt, hij liep schuin in het origineel. Daardoor is er wat overlapt, en daardoor dus die wat meer transparante delen op de steel. 
- Frans
- Donateur
Je draadloze zelfontspanner doet het goed.
Scherpte op de goed plek krijgen is altijd wat lastig.
Thethering shoot is de oplossing.
Anders een voorwerp neerzetten. Handmatig focussen en op de plek van voorwerp gaan staan.
Scherpte op de goed plek krijgen is altijd wat lastig.
Thethering shoot is de oplossing.
Anders een voorwerp neerzetten. Handmatig focussen en op de plek van voorwerp gaan staan.
- Bas
- Lid

Bedankt 
Inspiratie is tot nog toe ook voor mij verrassend veel aanwezig.
Wat vooral handig is, ivm school etc, is om de dag ervoor zeker te bedenken wat ik wil maken de dag erna. Bijv, ik heb een ideetje met wierook, dan weet ik dus dat ik dinsdag bijv. in Veldhoven wierook ga halen, zodat ik woensdag aan de slag kan, zonder in tijdsnood te komen. Die methode werkt minder stressvol, dat heb ik wel gemerkt
Nou heb ik vakantie tot morgen, dus ik fotografeer de hele middag, waarmee ik altijd wel op een idee kom. Zoals vandaag, double exposure
Inspiratie is tot nog toe ook voor mij verrassend veel aanwezig.
Wat vooral handig is, ivm school etc, is om de dag ervoor zeker te bedenken wat ik wil maken de dag erna. Bijv, ik heb een ideetje met wierook, dan weet ik dus dat ik dinsdag bijv. in Veldhoven wierook ga halen, zodat ik woensdag aan de slag kan, zonder in tijdsnood te komen. Die methode werkt minder stressvol, dat heb ik wel gemerkt
Nou heb ik vakantie tot morgen, dus ik fotografeer de hele middag, waarmee ik altijd wel op een idee kom. Zoals vandaag, double exposure