Mooie serene setting. Kijkt lekker weg naar rechts in een mooie dof. De twee bloemen nemen ons mee naar de relatie die wij willen. Harmonie. Vaak ver weg in ons dagelijkse leven. Hier is de perfecte relatie weergegeven. Mooi geraakt dat thema
De ruimte links kan nog een fractie minder(Voegt voor mij niets toe). Misschien ook nog een kleine fractie meer contrast. Voor de rest een puik plaatje!!!
Hele fijne en subtiele plaat, zacht in kleuren en contrasten. Het fijne difuse licht draagt daar aan bij. Opbouw is evenwichtig en aangenaam, waarbij de beperkte scherptediepte mooi de twee bloempjes los maakt van het grasland
Hele fraaie met prachtige helderheid en een frisse groene kleur. Mooie opbouw van de foto met de scherpte goed op het klokje en een verder rustige verloop van de achtergrond
Je update met meer contrast kan zeker, maar op een of andere manier vind ik deze plaat het niet nodig hebben en het 'softe' goed passen bij de plaat. Nog steeds nummer 1 dus
Dank je voor jullie fijne reacties Heb ik niet voor niets in de blubber gelegen plat op mijn buik. Zag er niet uit heel mijn jas en broek zaten onder het slik.