Mooie foto van dit meisje en goed scherp. Ik vind dat de huid wel een beetje dreigt téveel belicht te worden, maar het is net binnen de perken. Mijn voorkeur gaat uit naar de kleurenfoto.
meanrat schreef:Mooie foto van dit meisje en goed scherp. Ik vind dat de huid wel een beetje dreigt téveel belicht te worden, maar het is net binnen de perken. Mijn voorkeur gaat uit naar de kleurenfoto.
Sluit ik mij bij aan, ik zou de "fly away" langs haar gezicht nog even weg halen.
Super aandoenlijk en lief. Mooie foto. Ik vind de kleuren versie het mooist alleen vind ik de bewerking die je nu gekozen hebt het niet zo goed doen bij dit portretje. Het maakt de warme plaat kil. Terwijl de B&W versie dat veel minder heeft terwijl daar de kleur uit is. Dit meiske heeft een prachtige kleur kijkers en die staan er mooi scherp op. Ik persoonlijk zou daar de nadruk meer op leggen.
Wat betreft het licht Vind het moeilijk te bepalen of het licht nog kan of niet. Heb gekeken naar de linkerkant van haar gezicht of ik daar nog de overgang zag van haar gezicht en het wit. En het hierop gebaseerd.
Wat betreft de kleurtoon in de eerste. Hoe kan ik het wat minder koel over laten komen? Wat meer geel? Wordt haar huid of oogwit dan niet te geel? Of is er een andere manier?