Hele dag was het prima geschikt inderdaad om lang te belichten. Toen ik ging rond een uur of vijf, was er ineens een strakblauwe lucht . En dat schiet niet echt op. Er kwam op een gegeven moment wel een strookje voorbij, dus toen maar korter belicht, zodat de strepen in ieder geval zichtbaar zouden zijn.
Heb een tijdje zitten kijken naar de opname van de tulp. En ik weet het niet, zie ik deze nu liever ik kleur of zwart/wit? Ik denk kleur. Kun je hem ook in kleur plaatsen? Weet ook niet of dit de juiste compositie is. Zie wel dat de structuur van de tulp, met name op voorste blad wat vlak is. Vermoedelijk door de flits.
Bedankt allen @Artenco.. heb het origineel niet meer . De 50mm foto's gaan 9 van de 10 keer direct van de SD kaart naar de 'bewerkt' map. En vandaag SD kaart weer es geleegd.. Dag 43.
dag 41 klopt de cementrie nog niet geheel. opbouw kan mij wel smaken lucht komt niet goed uit de verf dag42 vindt ik de flits te hard op de bloem. zw omzetting kan hem in mijn ogen niet redden. dag 43 mooie foto doorbreken van kleurpatroon doet het goed.
Zou een goeie zijn voor visueel ritme Mooie plaat Bas. Mooi spel met scherptediepte. Ik vraag me wel af waar ik naar zit te kijken, want die komt nog niet binnen bij me