Topfoto. Je zet een enerzijds dreigende en anderzijds mystieke sfeer neer in deze foto. Lage 'horizon' doet het goed hier. Bomen torenen mooi boven het pad uit, wat de foto versterkt. Heel fraai
Opbouw sterk, diepte sfeervol door verloop van contrasten de diepte in, maar had van mij een volle stop meer belichting hebben mogen meekrijgen denk ik zo
Inderdaad nog ietsje oplicht zodat het geheel wat meer in 'balans' komt, proeft nu als en zwaar onbelicht foto. En dan zou ik de horizon nog iets lager zetten door ongeveer nog een centimeter op twee van de onderkant af te halen
Zoveel mensen zoveel meningen. Mij spreekt de donkere kleur wel aan. Had wel de bomen ,nog vanuit een lager standpunt genomen. Versterkt voor mijn gevoel nog meer de sfeer.
Erg fijne sfeer deze foto! Het donkere vind ik hier die sfeer versterken, dus wat dat betreft ook erg geslaagd. Vind het lichte deel in het midden bovenin niet lekker, het trekt erg de aandacht en dat is jammer. Wellicht kun je het wit met nabewerking donkerder maken?
Fraaie foto ! Ben het weer met markleeman eens, het witte gedeelte in het midden bovenin trekt de aandacht, terwijl de aandacht juist moet gaan naar het witte gedeelte aan het einde van de weg...
Met "oplichten" (raar woord) haal ik de bedoelde sfeer er helemaal uit in mijn ogen. Ben het wel eens met het te lichte midden boven, die de aandacht op een verkeerde manier trekt. Dank voor jullie respons. Wordt zeer gewaardeerd.