DIt is wel de meest slechte combinatie wat ik in portretfotografie gezien heb, zo'n mooi model waarbij de zachtheid er aan alle kanten afspat en dan zo'n achtergrond, lelijk oud en grof.... maar dat was dan vast je bedoeling? je maakt me wel een beetje in de war
Ik deel de mening van Saskia totaal niet. Ik vind het juist wel gewaagd, de oude verweerde achtergrond en het prachtige model. Mijn fantasie slaat op hol: is het een boerendochter die net uit de schuur komt, wat het ze daar gedaan? Ze straalt iets sensueel uit, ze heeft vast niets met de koeien gedaan. Heeft ze de liefde bedreven met de stalknecht? Tja, ik zie het totaal anders en vind hoe deze eenvoudige opname dan ook, er een fantastisch verhaal achter kan schuilen.
Prachtig, net de combinatie spreekt me aan. De kleuren zijn hetzelfde. Door het contrast van oud en nieuw wordt zij nog mooier. Je kunt je in elke omgeving gelukkig voelen.
Bedankt voor alle reacties. TomPhotography zou dit allemaal eens moeten lezen . Commentaar "van de meest slechte combinatie wat ik in portretfotografie gezien heb" tot "een fijne bijna schilderachtige achtergrond van houtwerk". Het gaat hier dus duidelijk om totaal verschillende visies en smaken. Gelukkig maar anders zou het een saaie boel worden.
ben het met anoinette eens. Model naar voren halen, groot Diafragma. Zodat je net de textuur van de deur nog wel ziet, zodat het (practige!) contrast wel blijft.
Verder vind ik de tegenstelling super. Erg creatief en fantasierijk!