Ook ik vind beide geslaagd Erik. De frisse druppels geven een mooie meerwaarde aan de platen. De tweede heeft ook mijn voorkeur door de mooiere scherpte diepte.
Voor mij nummer twee, zal denk ik komen doordat op de eerste onderin de scherpte voor mij iets meer had gemogen. Maar ik vindt ze beide mooi zo met die druppels er op.
Ben het tav het scherptebereik wel eens met Wendy. Vooral omdat je druppels op beide bloemen hebt. Graag had ik hier een helder focuspunt willen zien. Nu vind ik itt Julia de druppels nauwelijks meerwaarde leveren................. .
ik sta achter je Erik ik vind de eerste ook de betere. niet vanwege de druppels die zijn bij beide aanwezig ik denk door de kleur geel en dat de bloem al open gaat.
Prachtige foto's! Hoop ooit zelf ook zulke mooie foto's te kunnen maken. Ben een groot fan van macro fotografie. Heb zelf een soortgelijke foto van #1 gemaakt vorige week. Staat nog niet op de site en mag niet linken, maar komt er nog wel op.
@gpauwen: tijdstip viel wel mee, dit was op een regenachtige dag 's ochtends om half 10, rond dat tijdstip was het hier net even droog, was dus gewoon regen, niks kunstmatigs en ook geen dauw