Ik vind em iets te krap aangesneden onder het kinnetje, verder niets op aan te merken, zeer mooie omzetting, goed scherp en inderdaad een fijne kleurtoon.
Technisch gewoon sterk, scherp met goede scherptediepte, belichting en omzetting zijn naar smaak. Opbouw kan mij niet zo aanspreken, kwestie van smaak alweer, maar het wat meer gangbare door gelaat wat meer aan de linkerzijde te plaatsen en ruimte te laten voor zijn starende blik lijken me hier toch ook het beeld sterker te kunnen maken
Een mooie foto. Als aanmerking zou ik ook wel wat meer van de omgeving willen zien, op deze manier houdt het mijn aandacht niet zo lang vast Ook ik vind hem wat krap aangesneden
Heb je geprobeerd deze in het 4 kant te croppen. Zo ergens bij het oor de snee beginnen. Dan wordt de plaat overal lekker krap. Nu mis je het uitzicht op de zee en is de snee onder de kin inderdaad te krap. Kortom het mes er nog een keertje in!
Ik hou altijd van uitdagingen Frans, maar moet wel thuis zijn Ik heb google erop los gelaten, maar vind heul veul Rob Carr... zie wel iets van zwart-wit platen voorbij komen, maar kan er nog geen site aan vast koppelen... graag iets meer hint dus voor de uitdaging
GJ, ik zal nog eens kijken naar een andere crop. Dank je wel.
Weinig op aan te merken, mooi portret. Beide versies is wat voor te zeggen. Bij de laatste had ik toch liever iets meer ruimet in de kijk richting gezien. Sepia omzetting werkt hier goed.
Alleen de titel komt er voor mij niet uit, de zee komt voor mij niet echt herkenbaar uit de verf .