Moest even goed kijken, maar zo te zien heeft ie een takje in zijn bek. Nette plaat met een fijn laag standpunt, struikje is het enige minpuntje. Alhoewel hij niet eens echt super storend hoeft te zijn. Het is eigenlijk meer de plaats van het struikje
Dat struikje had inderdaad net even ergens anders moeten staan, dan was het een welkome toevoeging geweest. Het takje in de bek was eigenlijk hetgeen op mij storend overkwam. Het is net niet duidelijk genoeg aanwezig of het had afwezig moeten zijn. Maar verder een leuke foto!
Bedankt voor de reacties allemaal! Het is nogal een beweeglijk beessie, was al blij dat ik d'r in de zon kon fotograferen, want ze ging steeds in de schaduw liggen.
Maar ben de beroerdste niet. Lichte deel van de vacht is iets van wit. Dat kan geelachtig wit zijn maar niet blauwachtig wit. Op de plekken waar ik gemeten heb verwacht je wat Rood, Groen en Blauw betreft dat de waarden ongeveer gelijk zijn. Voor geelachtig wit R=G ongeveer en B lager. Op meetplek 2 vind je R=219, G=224 en B=231. Dat is dus blauwachtig wit.
Zo beter?
In LAB is het eenvoudiger. L is lichtwaarde. Bij neutrale kleuren zijn a en b gelijk aan 0. Negatieve waarden duiden op meer koele kleuren (bij a de groene kant en bij b de blauwe kant). Positieve waarden de warme kleuren.
't Zegt me allemaal nog niet veel... voel me wel een beetje dom zo.
De blauwe zweem links komt van het feit dat Gucci zo dicht op de schaduw staat lijkt me. Maar de rest lijkt mij op het oog goed. Zelf zie ik daar iig geen blauwe zweem.