Een salamandertje
Heerlijke foto, Mooie spiegeling. Goed van kleur en scherpte.
- Rob Olivier
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Fraaie foto met een mooie spiegeling! 

Ik vind de compositie erg mooi en de kleuren ook. Echter de scherpte ontbreekt. Ik denk dat de ogen niet scherp zijn (maar rots ervoor) bovendien is de scherptediepte voor mij niet voldoende. het lijfje had ik ook liever scherp gezien.
C
C
- pipanda
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Allemaal bedankt voor jullie reactie
AJL, Vaag, Peterr; Ik was onder tegels in mijn tuin, opzoek naar pissebedden of andere kruipende insecten om op de plaat te zetten. En toen kwam ik dit kleine hagedisje tegen. Het beestje heeft eerst wat rondgezwommen maar kwam na verloop van tijd lekker tot rust. en toen kon ik lekker foto's maken. Met een hoop geduld kom je dus soms een heel eind, want niet alle beestjes werken mee.
Clown01; de ogen en de boomschors liggen in dezelfde diepte
Ik hou van kleine scherpte dieptes dus voor mij hoeft niet altijd het hele beestje scherp te zijn.
AJL, Vaag, Peterr; Ik was onder tegels in mijn tuin, opzoek naar pissebedden of andere kruipende insecten om op de plaat te zetten. En toen kwam ik dit kleine hagedisje tegen. Het beestje heeft eerst wat rondgezwommen maar kwam na verloop van tijd lekker tot rust. en toen kon ik lekker foto's maken. Met een hoop geduld kom je dus soms een heel eind, want niet alle beestjes werken mee.
Clown01; de ogen en de boomschors liggen in dezelfde diepte
Ik hou van kleine scherpte dieptes dus voor mij hoeft niet altijd het hele beestje scherp te zijn.