Ah, daar is tie! Mooie sfeer zo met tegenlicht Jo! Het enige kleine zeurpuntje is dat ik het blaadje bovenaan wat in de onscherpte valt, net iets storend vind.
Mooi maar toch geen topper wat mij betreft. Ik zie wat scherpte op de meeldraden en kelkbladen (ik ben niet zo thuis in hoe al die onderdelen heten, ik hoop dat ik goed zit) maar op de andere onderdelen onscherpte die niet helemaal lekker uitpakt. Misschien had ik het mooier gevonden als het hart goed scherp was geweest. Ik vind de ene bloem ook een stuk fotogenieker dan de andere, misschien hoort deze bij de 'moeilijke' afdeling. De sfeer met tegenlicht vind ik wel gaaf.
vind hier het doorschijnende niet zo goed uitpakken temeer daar de grootste scherpte op het groen blaadje achterin lijkt te liggen. dat is niet zo vandaar het woord lijkt.
Mooie kleuren. scherpte maar ook de scherptediepte had voor mij iets meer mogen zijn maar dat was waarschijnlijk ten koste gegaan van je achtergrond. Een close-up van het hart van de bloem was misschien ook mooi geweest.
tegen licht opnames pakt soms heel goed uit. maar deze is het in geheel niet voor mij vindt de foto niet fijn kijken jo. dan bedenk ik me ligt het nou aan mij of aan de foto dat ik niet zie wat jij er in ziet. ajbwib.