Lotte
- Antoinette
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Antoinette
- Lid

Hé, dat vind ik een verrassende opmerking. Bij de derde begrijp ik waarom, maar de eerste moet je even uitleggen. Haar blik is hier voor mij onschuldig en open, maar blijkbaar komt hij bij jou anders over.
- sugarman
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Gaat je goed af dat studioflitsen en de derde vind ik de meest geslaagde vanwege de symmetrie die er in zit.
Bij dit soort portretten kan je ook volstaan met een grote softbox schuinboven naast het model ipv. twee.
Dat maakt het qua verlichting iets spannender.
Bij dit soort portretten kan je ook volstaan met een grote softbox schuinboven naast het model ipv. twee.
Dat maakt het qua verlichting iets spannender.
- Antoinette
- Lid

bjornc schreef:Voor mij is foto 3 het meest streng inderdaad, maar foto 1 vind ik ook nog te streng.
Ik benoem het maar zoals ik het zie.
Wil niet zeggen dat ik gelijk heb
Oh ik bedoel het ook niet vervelend hoor, ik was alleen verrast. Persoonlijk is dat mijn favoriet uit de reeks, juist om die blik

- __Erik__
- Lid

- Contacteer:
Voor mij drie prachtige platen van je mooie model! Kleuren, scherpte en belichting zijn allemaal prima in orde. Ik snap de opmerking van sugarman, is ook leuk om dit eens te proberen. Ik zie de strengheid zelfs niet in #3, laat staan in #1, vind ze prachtig met een mooie visagie 

- Inoordhof
- Lid

- Contacteer:
Wauw zeker niet slecht!
Als kritiekpuntje: ik vind de make up niet zo mooi, had liever ook wat meer wit rond haar ogen gezien.
Bij de eerste zou ik een stukje van de bovenkant halen. Wel leuk om zo te oefenen zeg!
Als kritiekpuntje: ik vind de make up niet zo mooi, had liever ook wat meer wit rond haar ogen gezien.
Bij de eerste zou ik een stukje van de bovenkant halen. Wel leuk om zo te oefenen zeg!
- Rob Olivier
- Lid

Gefeliciteerd met je TC! 

- Antoinette
- Lid

Bedankt voor het meekijken en de tips, ga ik volgende keer zeker wat mee doen. En TC