Aparte foto van een speciale vrouw. De scherpte is prima, het licht ook. Geringe schaduw op het gezicht. De verhouding van de foto vind ik niet goed. De vrouw heeftzeg maar een slank gezicht met een puntige kin. Dat wordt versterkt dor de punt in de sjaal. En dan is de langgerekte vorm van de plaat ook geen bijdrage voor het profiel van die best (heel) mooie dame. Zeer mooie ogen, die door de houding en voral voorgaande en daarbij het NIET kijken in de lens, het oogkontakt en absolute te kortkoming in deze plaat. Kortom, sleep haar weer voor je lens en ga er voor, want je hebt hier een werkelijk prachtig model die veel beter verdient!
Smaken verschillen hier, .....de dame wou met die kledij op de foto...wie ben ik om dat af te keuren en te weigeren Een landschapsfoto krijgt evenveel bewerking als een modelfoto, ...beide komen niet afgewerkt uit de camera
Nette foto. Maar vind het ook jammer van het sjaaltje. Het is heel aanwezig en leidt de aandacht van je model af. Ten eerste door de felle kleuren, en ook naar verhouding staat het er groot op. Als er onder een stuk van de sjaal afgaat is het al een stuk minder aanwezig, voor mijn gevoel.