De eerste twee spreken mij minste aan, opbouw en uitsnede voelen aldaar voor mij niet aangenaam.
Bij de laatste twee, heb je voor mij betere compositie's met elementen in de beelden die het net wat doordachter doen overkomen

Valt echt lastig over te brengen, maar zo zie je maar, smaken verschillen__Erik__ schreef:Leuke serie, voor mij #2 als topper, juist vanwege de volheid, drukte en chaos, net als in het echt

Deva schreef:De laatste vind ik de beste met die mooie golvende lijn. Ik vind wel alle foto's wat mat qua contrast en dat geldt zeker voor de laatste. Ik ben zo vrij geweest om wat aan je foto te knutselen, eigenlijk alleen met 'niveaus' het contrast versterkt, wat rommeltjes weggewerkt (die horen daar natuurlijk, maar ik vond het toch storend in je plaat) en omdat ik de foto op de grijze pd-achtergrond mooier vind uitkomen met een kader heb ik die er ook omheen gezet:
Los van het kader (heb ik persoonlijk vrijwel nooit iets mee) en de rommeltjes, welke ik expres had laten liggen (zelfs nog een blikje extra naar toe geschopt) vind ik het zeker een verbetering
En bij nader inzien ook de streetsweep, bedankt voor de moeite

Dat is dan nog een keer grappig, zie reactie van Wim en mijn antwoordDeva schreef:grappig dat jij er een blikje extra naar toe schopt en dat ik hem dan weer weghaal...
Overigens plaats je in het volgende topic deze foto nog een keer (tenminste, ik zie geen verschil).

Deva schreef:eeeeh... kijk jij zelf nog eens een keer, weet je het echt helemaal zeker? (dan ben ik gek geworden, kan ook)

Ik was al van plan om nog een poging te wagen met alle tips en opmerkingen i/h achterhoofdIndustrial63 schreef:Kun je niet nog es terug? De 3e kun je wel wat leuks mee doen , hek/deur en die zwarte plaat.