In de tuin...
- miri@m
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
Dank Wendy en Mendel..
tis echter niet de voorste bloem dat scherp is... die zijn wazig, zo ook die er achter staan.
de scherpste staat er tussen in.
het gele er achter is de vrouwenmantel
tis echter niet de voorste bloem dat scherp is... die zijn wazig, zo ook die er achter staan.
de scherpste staat er tussen in.
het gele er achter is de vrouwenmantel
Heel mooi en gefeliciteerd met TC
- Rob Olivier
- Lid

- Geslacht: Man
Prachtig! Gefeliciteerd met je TC! 

- Jo
- Lid

- Geslacht: Man
Een prachtig plaatje en een terechte TC!!!!
Maar de achtergrond ziet er niet direct natuurlijk uit. Daar heb je iets meegeholpen.
Maar daar hoeft natuurlijk niets mis mee te zijn. Het valt me alleen op..............
Maar de achtergrond ziet er niet direct natuurlijk uit. Daar heb je iets meegeholpen.
Maar daar hoeft natuurlijk niets mis mee te zijn. Het valt me alleen op..............
- Paula Loonen
- Lid

- Contacteer:
Gefeliciteerd Miriam!! Mooie scherpte en DOF en fraaie kleuren!
- miri@m
- Lid

de achtergrond..zowel de gehele foto is zo geschoten... op de achtergrond bloeit vrouwenmantel en dat is zacht geel..
het enige wat ik heb gedaan, wat ik normaal met alle andere foto's ook doe.. is aan iets contast/levels schuiven voor meer "pit".. het enige wat ik nu nog bij deze foto heb gedaan is ... miniem een kleurfilter van "underwater" er over gedaan.

prachtig