Ingaande op sommige commentaren en suggesties, heb ik sommige zaken een beetje bij-geprutst.
Ik beschouw het nog steeds niet als een echte beauty shoot,....maar dat was ook niet de bedoeling...

super model,(heb jij altijd ervaren modellen? zo ziet het nl. wel uit) en die blauwe kleuren spreken me wel aan.
Sorry soms doe ik ook maar pietluttig maar wat me wel opvalt is dat bij haar ellebogen de stof dan wat dunner is doordat ze haar armen zo heeft. Is niet erg natuurlijk maar op de e.o.a. manier valt me dat op.
Verder schrijft Christhaa dat ze er van onder een stuk af zou halen. Denk niet dat ik dat zou doen. Ze heeft op de foto een hele brede schouderpartij. En het langere stuk onderlichaam benadrukt dan toch weer haar slanke lijn. Wat zou vervallen als je er onder een stuk af zou halen.
(hoop dat je het niet erg vind dat ik reageer op Christaa haar idee. maar zo denk ik er zelf over na i.p.v. jouw reactie af te wachten.) En misschien zie jij het heel anders,of ben je het met Christhaa eens, maar dat lees ik dan wel weer en leer ik weer van.
Om te eindigen , vind het weer een prachtfoto

SUPER mooi! Klein dingetje maar waarschijnlijk vind je dit niet van belang. Doordat haar ogen echt eyecatchers zijn (ik ben jaloers op zulke mooie ogen!) trekt je blik direct naar haar ogen. Doordat ze haar rechterhand iets tegen de zijkant van haar gezicht drukt, komt haar wang iets naar boven. Hierdoor trekt 1 oog ietsje schuiner dan de ander. Ik dacht eerst dat de make up niet gelijk was.
Ik zeg er meteen bij dat ik geen portret fotograaf ben.