Gisteren kwam ik dit kleine motje tegen bij het opruimen in de tuin. Normaal vliegen ze weg maar deze fladerde alleen af en toe een beetje. Het beestje was dus een gewillig fotomodelletje
Ik ben weer benieuwd naar jullie reacties.
Laatst gewijzigd door pipanda op 02 okt 2017 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.
mooie plaatjes in foto 1 is in het bovenste gedeelte het pootje niet zo scherp als in de onderste. (bewerking) in de tweede heb je dat met de voelspriet.
bedankt voor jullie reacties Wim; het pootje en de voelspriet valt daar dan gewoon buiten de scherpte diepte. de spiegeling is namelijk geen bewerking maar orgineel in de foto
Staan er beide ragscherp op, mooie setting in je studio, met fijne spiegeling en mooi macrolandschapje. De twee hebben door de verschillende toningen verschillende sferen, die me beide kunnen aanspreken
zeg ook niet dat de spiegeling een bewerking is. als dat zou zijn zie je geen onderkant van de stronk in de eerste valt mij op dat het voorste pootverschil behoorlijik tegenover de onderse die scherper is en nog detail heeft. kan het best mis hebben. maar het valt mij op.
Je blijft een meesteres in dit soort platen Prachtige belichting en heerlijke achtergrond. Voor mij toch echt de eerste, qua kleur net iets warmer. En de stand van het koppie heeft net ietsje meer karakter
Als moderator een rotkeuze te noemen, tussen 2 prachtplaten. Uiteindelijk toch mijn keus gevallen op de tweede, wegens de serene rust in de foto welke ik mooi vind passen bij het uiterlijk van het beestje