butterfly
- Paula Loonen
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
De vlindertjes staan er goed op!
De roze achtergrond vind ik wel mooi eigenlijk. Eens anders. Ik vind hem niet te vlekkerig, maar er zit hier en daar wat overbelichting in wat ik een beetje jammer vind.
Foto 2 is heel mooi qua compositie en de achtergrond heel rustig. Erg mooi!
De roze achtergrond vind ik wel mooi eigenlijk. Eens anders. Ik vind hem niet te vlekkerig, maar er zit hier en daar wat overbelichting in wat ik een beetje jammer vind.
Foto 2 is heel mooi qua compositie en de achtergrond heel rustig. Erg mooi!
- Mendel
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
Ook deze twee zijn voor mij sterke beelden. Scherp waar scherp moet zijn, goede standpunten en opbouwen.
De eerste spreekt me iets meer aan, eigenwijze hoge standpunt legt hoogte in het beeld, dat versterkt wordt door verloop scherptediepte over de plant. Fijne kleuren in vlinder en achtergrond. Technisch zullen enkele delen van de witte knopjes uitgebeten zijn, maar met abstracte beeld daar door onscherpte kan het artistiek mijn waardering niet naar beneden halen.
Tweede is gewoon nette plaat, waar niks op aan te merken is, maar inhoudelijk mist het voor mij dat net het magische van de eerste
De eerste spreekt me iets meer aan, eigenwijze hoge standpunt legt hoogte in het beeld, dat versterkt wordt door verloop scherptediepte over de plant. Fijne kleuren in vlinder en achtergrond. Technisch zullen enkele delen van de witte knopjes uitgebeten zijn, maar met abstracte beeld daar door onscherpte kan het artistiek mijn waardering niet naar beneden halen.
Tweede is gewoon nette plaat, waar niks op aan te merken is, maar inhoudelijk mist het voor mij dat net het magische van de eerste

Dank jullie voor jullie reactie. Klopt dat bij de eerste wat overbelichting is op de bloemknopjes.
Heb een beetje aan de exposure knop gezeten. Daar werd de overbelichting dan wat meer door, maar heb er toch voor gekozen om de foto toch wat frisser/heldeder uit te laten zien.
Heb een beetje aan de exposure knop gezeten. Daar werd de overbelichting dan wat meer door, maar heb er toch voor gekozen om de foto toch wat frisser/heldeder uit te laten zien.

- Rob Olivier
- Lid

- Geslacht: Man
Beide zijn erg mooi. Maar ook hier spreekt de eerste me het meest aan. 

- Gotchas
- Lid

- Contacteer:
Ben weer eens lekker eigenwijs, kleurencombi in de eerste vind ik echt vreselijk
Vandaar dat mij voorkeur uit gaat naar de tweede. Het iets lagere standpunt spreekt me ook ietsje meer aan.
Qua scherpte zijn ze beide erg fraai
Vandaar dat mij voorkeur uit gaat naar de tweede. Het iets lagere standpunt spreekt me ook ietsje meer aan.
Qua scherpte zijn ze beide erg fraai

- Deva
- Lid

Guppy schreef:Dank jullie voor jullie reactie. Klopt dat bij de eerste wat overbelichting is op de bloemknopjes.
Misschien kun je dan die 'exposure' selectief toepassen. Het is toch zonde van zo'n prachtplaat om overbelichting te hebben als het niet nodig is.
Ik vind ze allebei prachtig, de eerste zou wat meer ruimte links mogen hebben, maar erg mooi alletwee.
- Paula Loonen
- Lid

- Contacteer:
Gefeliciteerd met je TC!!! 

Gefeliciteerd met TC en mooie plaat. 

tweede is ook een mooie maar haalt het niet bij de eerste