Ben niet 100% overtuigd van je scherpte, en scherpte diepte gebruik...had graag beide ogen mooi scherp gezien, je hebt trouwens F.9 ge-schoot zie ik net, dan begrijp ik het nog minder...?
denk dat daniel vindt dat de ogen zelf niet scherp zijn. en dat zie ik zelf eigenlijk ook. wimpers haarscherp. met f/9 zou je iets meer DOF verwachten. teveel bewerkt op ogen?
Voor mij ook een te beperkte scherptediepte. Jammer Daarnaast de restanten van haar 2 vingers. Begrijp dat ze er op staan, maar wellicht had de sinaasappel ook anders op positie worden gehouden.
Misschien lijkt het onscherp, Door de zachte huid? Heb veder niks met ogen gedaan behalve rood adertje verwijderd.
Ik zat ook even te twijfelen met de plaats van de sinaasappel. Maar ik heb het zelfde der ook gedaan met citroen, vandaar dat ik toch heb gekozen voor de zelfde plaats.
Even als de softbox ook bij de citroen zo gedaan. Ik zat namelijk nog te twijfelen over paraplu. Maar toch gekozen voor de softbox. Omdat ik het bij de serie wou houden.
Totaalbeeld spreekt me erg aan, fris en fruitig, en gebruik fruit komt hier goed over, ziet er niet geforceerd uit, iets wat je vaker met zulks wel proeft
Heb nog wel wat kleine puntjes: - Vind het bijvoorbeeld ontzettend jammer dat de sinaasappel buiten het scherptebereik valt. - Het wit van de ogen komt om mij erg wit en detailloos over - Voor wat betreft de wangen en neus zijn ben je iets te ver doorgeschoten met soften
Het is geen studie project ik ben dus begonnen met citroen, dit beviel me zo goed dat ik door wou met de serie, maar wou wel graag blijven met gelijke middelen.
Zoals: onscherp fruit. Een super gave bijpassende visagie. En het licht hou ik hetzelfde. Gesofte huid komt softer uit in het klein formaat. Maar zelfs dan zit er nog Porieren en structuur van de huid te zien.
Haar ogen heb ik niet wit gemaakt echter alleen in haar rechter oog een adertje weghaalt wat teveel in Beeld was/storend.