Deze week weinig tijd, maar ik ga de week toch proberen vol te maken. Om met de weinige tijd toch de week vol te kunnen maken, heb ik een onderwerp nodig die altijd voorhanden is. Het is geworden: een vork. Ik ga deze week proberen zeven interessante foto's te maken van een vork of van een setje vorken

Maandag 9 september 2013: Vandaag de kleine scherptediepte. Twee flitsers uit de tas gehaald en lekker gespeeld. Hieronder het resultaat.

Dinsdag 10 september 2013: Succes van maandag gevierd, vandaag dus met bubbels. Ook hier de twee flitsers gebruikt.

Woensdag 11 september 2013: Vaas met spa rood vervangen door koekenpan met water. Slechts 1 flitser ingezet. Datum en tijd van zomervakantiestand afgehaald.

Donderdag 12 september 2013: Vork uit het water gehaald, waarna hij als een kameleon het camouflagepak aan trok. In kleur wellicht mooier, maar nu dus in het zwart en wit.

Vrijdag 13 september 2013: Een schilderij van Michelangelo in de Sixtijnse kapel als inspiratiebron gebruikt.

Zaterdag 14 september 2013: Nadat Adam door God tot leven werd verwekt, wilde Eva snel langs de nagelstudio.

Zondag 15 september 2013: Spiegeltje, spiegeltje aan de wand...

)
De blondheid ook af en toe 

knap om toch steeds weer iets anders te bedenken met de vork