Hij is niet onaardig Maurice... maar denk inderdaad dat er meer uit te halen is.... of geef ik je nu een nog slechter gevoel over je pogingen vandaag Das niet de bedoeling!
Het is toch lastiger om iets te maken als er een 'moeten' (ook al is het vrijwillig) achter zit, dat merk ik ook.
woensdag ... volgens mij kan er ook meer uit gehaald worden vooral rechts onder komt het nogal vlekkerig over maar ik sta in dezelfde schoentjes... fotograferen op commando is idd niet je dat alleen doen we wel mee om te leren en dan mag volgens mij een beetje kritiek ook wel zeker ?
weer niet hellemaal tevreden, beetje last van tijd gebrek. nu snel naar mijn mandje vannacht gaat de wekker om 4:00 om weer bij de baas te verschijnen.
Dinsdag: Poppetjes staan er netjes op. Woensdag: Herhaling in de foto, maar doordat ze teveel in elkaar zitten komt dit iets minder mooi terug in de foto. Donderdag: Mooie beperkte scherptediepte Vrijdag: Net als donderdag: weer leuk gespeeld met de scherptediepte. Aandacht gaat hier wel uit naar zwart