Hele serie weer mooi bewerkt Industrial.
Voor mij zijn de uitschieters 4 en 7.
In 4 ben ik nieuwsgierig wat er boven aan de trap is en daarnaast wil ik ook graag de gang in lopen om de deuren door te gaan. Beiden hebben aantrekkingskracht.
In 7 blijk ik gewoon kijken hoe het nou precies zit. Van onder af? Van bovenaf? Eh... ik weet het niet... Pakkende plaat dus.
Je verrast me keer op keer met mooie urban foto's
Ik vraag me op een gegeven moment wel af hoeveel van dit soort panden er nog zijn. In mijn buurt ken ik er geen
Vreemd genoeg spreekt de plaat van de comacocktails spreekt mij het meest aan
Wederom een sterke serie, eerste is voor mij meteen eentje die er bovenuit springt
Komt denk ik ook een beetje omdat hier de muren nog fraai gaaf zijn, wordt het beeld toch wat rustiger van.
Nummertje 4 is ook bijzonder fraai. Leuk dat kleur verschil van licht bij de tweede deur.
Je wordt er als kijker meteen naar toe getrokken
Schitterende serie, heerlijke sfeer weet je telkens neer te zetten.
Mag ik vragen hoe je nou zoiets aanpakt om al dit moois te fotograferen? Werk je met het licht dat je daar tot je beschikking hebt of breng je zelf extra flitsers mee, ga je alleen of samen?
Safetyreasons;altijd met 2 of 3 mensen erbij. Flitsers gebruik ik niet (heb er zelfs niet eentje) en zou ook teveel zeulwerk zijn. Licht en compact is wel zo handig , geen enkele lokatie is namelijk legaal te bezoeken!
Gebruik dus het aanwezige licht ter plekke