Ik twijfel een beetje Neusje van het deertje valt deels weg achter een grasje, onderkant mooier dan de bovenkant... Onder de streep: Het blijft een geweldige ervaring
Jeetje wat is dat gras gegroeid zeg, zorgt voor een leuke natuurlijk omgeving. Focus ligt prima en het verloop van scherpte laat haar mooi loskomen uit de omgeving. Vind het stiekem toch een beetje jammer dat ze er net van doorgaat
Fijne natuurlijke kleuren en mooie scherptediepte in de foto. Jammer dat die net naar beneden springt ipv omhoog. maar hij staat er wel scherp op, is mij nog niet gelukt
Prachtige setting, mooi licht en goede scherpte, en met fijne actie erin. Heb je deze in burst geschoten? Hoop namelijk dat je er dan ook eentje hebt met de omhoog gaande pose
Tja, die heb ik dus niet in burst geschoten. Wel meerdere opnames met de hand, maar de enige die opwaarts was, was niet goed scherp op de kop Vrees dat het een herkansje moet gaan worden in dat geval.
Scherpte en belichting zien er goed uit. Maar ook ik vind 't jammer dat ze net van je af en niet omhoog springt. Ach, goeie reden om nog een keer terug te gaan.