Waanzinnig gave beesten, en de foto's mogen er ook zijn hoor:)
Dit staat erg hoog op mijn velranglijstje. Bij de tweede foto is het net ff jammer dat de witte vlekken in de achtergrond voor mijn gevoel een beetje meer aandacht vragen dan de mooie witte kop.....but still......ik ben heel jaloers!
Waar gemaakt Wil ik ook, wil ik ook!!! Foto 2 is echt tiptoppie scherp op de arend, maar hier wat last van die witte luchtvlekken door de bomen. Foto 1 heeft betere kleuren en belichting alleen zit de scherpte meer op de tak, dan de arend. Maar nog steeds goed genoeg om er jaloers van te worden
2 super (jaloersmakende) foto's van de arend. Foto 1 vind ik qua kleur en belichting beter dan foto 2. Daar wordt ik toch een beetje afgeleid door de drukke witte plekken in de achtegrond.
Tjah moet ik nu zeggen dat die net links of rechts niet goed is.
Ik vind 2 iets te grauw, dat is alles
Wat ik wel mooi vind, is de ontmoeting, de plaatsing van de vogel, en de warrige borst veren van de eerste foto!
Idd heeeeele mooie foto's.
Als ik echt ga zoeken naar opmerkingen zou ik alleen kunnen zeggen dat de indeling van de eerste foto niet helemaal volgens boekje is.... maar ja, de regeltjes zeggen natuurlijk ook niet alles.