Komt even lekker fris binnen als je hem opent. Kleuren zijn top en scherpte idem. Wat een ongelooflijke mooi bos haar.
Als ik dan iets aan mag merken zonder dat ik er verstand van heb, Bril is iets afgezakt waardoor hij iets voor haar linkeroog is komen te hangen. Had onder iets meer eraf gehaald zodat het roze strikje eraf is.
Lijkt mij een prima portret, strikje zou ik er ook aflaten, zwarte stukjes leiden niet af, die kunnen eventueel blijven, bril, tja, dat blijft lastig, waarschijnlijk zien ouders dat niet eens, je zou er volgende keer op kunnen letten, gewoon netjes
Dank jullie voor de reacties. De bril kan ik helaas niet meer rechtzetten Wel goed opgemerkt. Dat had ik zelf niet gezien. Eveneens goede opmerking over het strikje. Heb daar wel een update van gemaakt.
Heb toch even de foto nog opgelicht. Voor mijn gevoel een duidelijke verbetering. Soms zie je gewoon niet meer dat dingen te donker zijn en dan is jullie frisse blik net wat ik nodig hebt.
Frans. Kopt helemaal wat je zegt. Voor mijn eerste keer met andere mensen ben eerlijk gezegd voor saai en veilig gegaan kwa belichting.
Een leuk spontaan moment en de update is stukken beter. De volgende keer zou je ook gewoon een lamp met daarop een softbox dicht schuin boven haar kunnen neer zetten dan wordt het wat spannender qua verlichting.