Afgelopen zondag heb ik me met 3 kleintjes mogen bezighouden. Dat viel nog niet mee, vind kleine beestjes dan nog gemakkelijker Hier alvast een opname van Jip, en tevens een bewerking toegepast...
1
2
3 Update n.a.v. de commentaren
Ben benieuwd naar jullie reacties
Gr
Peter
Laatst gewijzigd door Peterr op 02 dec 2013 16:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Heel aparte foto Peterr. De foto heeft de uitstraling van begin 1900. Hij spreekt mij zeker aan ,de eerste dan de tweede niet ,de tekening in het gezichtje vind ik veel te hard.
Ik wist niet dat je ook portretten kon maken Nummer 1 ziet er fantastisch uit, Heb je het broekje donkerder gemaakt? Vind ik er een klein beetje vreemd uit zien in de foto. De zwart/wit is het ook voor mij niet. Ook voor mij is de doortekening in het gezicht veel te hard
De eerste vind ik erg mooi, overhemd met bretels passen goed bij de sfeer van de bewerking. Het gezichtje had iets minder soft gemogen misschien. De 2e vind ik niet mooi, rare vlekken zijn er op zijn rechterschouder en -manchet terecht terechtgekomen en het gezicht is een beetje griezelig geworden.
Eerste van de twee spreekt me iets meer aan, maar ik vind dat je in beide platen te ver bent doorgeschoten met je bewerking met name het softe in het gezicht vind ik niet passend. Verder zie ik zowel langs het koppie als langs het rechter armpje stukken waar je ineens meer ruis hebt dan in de andere delen van de foto. Dacht eerst dat het de structuur van de bank was. Vind de foto opzich met de pose van het ventje en je compositie prima, ben heel benieuwd naar een iets minder heftige bewerking
Dank voor alle reacties De z/w bewerking was een HDR probeersel, maar dus niet echt geslaagd, kan in de prullenbak. Bij de eerste had ik de huid inderdaad gesoft aangezien Jip wat last had van huid irritatie. Nu een nieuwe update waar ik maar een beetje gesoft hebt Is deze beter???