Dank je wel Bjorn. De update is stukken beter. De grijze sluier was nog erger want 't was heel erg zonnig maar ik ben niet zo goed in photoshoppen dus ik durfde het niet aan om de sluier nog meer te verminderen.
Daar waar je geen pieken ziet, zit geen informatie. (als ik zelf ook goed ben ingelicht) En door dit uit de foto te halen, verwijder je de grijze sluier.
de uitstraling van je modellen is in de eerste meer ontspannen als in de tweede. daarnaast is die tweede ok wel erg kaal in de achtergrond. het haar van de dame is ook wat overstraald ( beste te zien bij haar linker wang en kin). heb je aan haar rechterkant bij het haar iets bewerkt (achtergrond)?
De update van bjornc is beter maar vind ik toch iets te donker. Iets wat je makkelijk kan verhelpen door iets met de curve te spelen. Ze zullen vast blij zijn met deze foto's.
Foto 1 vind ik de mooiere van de twee. Heerlijk ontspannen en zeker happy. Over de zweem ben ik het met de anderen eens. Maar je hebt al tips gehad om deze op te lossen