ik vind hem wel grappig, ook de bewerking is mooi. ik twijfel wel over de voetjes/schoentjes, op een of andere manier storen me die en word daar mijn aandacht naar toe getrokken
Ik vind dit een geweldige plaat. Die rand om de foto hoeft voor mij niet bij deze plaat. Zeer aandoenlijk zo. Dat kleine mopje ingepakt helemaal alleen op die grote bank. Mooi die ruimte boven in en dat kleintje helemaal onderin.
Dank jullie wel voor de leuke reacties. Wbt het verscherpen... ik heb niet anders verscherpt dan normaal.. misschien in combi met de bewerking, dat zou kunnen. Ik zie het zelf eerlijk gezegd niet als TE
Een erg leuke foto met een fraaie achtergrond die lekker hoog boven het modelletje uit steekt. Wel had ik het hier leuk gevonden wanneer die niet zo "clean" was. Daarmee bedoel ik dat ik ietwat structuur van bijvoorbeeld een muur erin wel mooi zou vinden
je weet ik ben best eigenwijs. ik zeg ook niet te maar wel best heftig.
kan zijn dat de radius wat hoog stond. de hele fijne details in de bank verdragen slechts een bescheiden radius. zou je deze zo printen kon het wel eens een prima keuze zijn.
Dank jullie voor de meningen. Weer een leuke verdeeldheid. Mijn eigen mening na even inwerken: strak en glad vind ik mooier. Al zal het behangetje het bij moeder wel goed doen, die houdt er wel van
Het werkje is een beetje aan de behangerige kant. Dat vind ik iets minder. Wat ik eigenlijk bedoelde was een soort structuur zoals je bijvoorbeeld veel ziet in zuidelijke landen, een soort plasterlaag. Maar helemaal leuk dat je er toch mee aan de gang bent gegaan