Ik vind het wel een prachtige meid om naar te kijken hoor:up De foto komt alleen wat meer op mij over alsof ze 'm zelf gemaakt heeft met 1 arm uitgestrekt en de camera naar haar toe gericht. Dit door haar blik en zeker door haar schuine houding van de schouders. En haar rechterarm lijkt dan de arm waarmee ze de camera bedient. Ik neem aan dat ze met haar linker arm op de grond leunt......
Belichting is erg mooi. Goed van scherpte en goed oog contact. Jammer dat ze een wit shirtje onder de bodywarmer aan had dat vind ik vooral bij haar rechterkant erg storend.
Mooi glamourachtig portret. Mag van mij iets lichter. Misschien nog even een paar fly aways wegwerken en een losse haar bij haar linker wenkbrauw. De mascara onderste wimper links is wat dik geworden. Zou je ook nog wat aan kunnen doen.
Goed maar..... de linkse witte mauw (voor de kijker standpunt) komt nadrukkelijk op de voorgrond. Het was het eerste waar mijn blik naartoe ging. Ik denk dat ge voor die houding geen witte kledij moogt dragen. Ook de halsketting vind ik jammer. Ze is niet gans in beeld, ze blinkt fel...voor mij niet goed. Ofwel geen juweel of een korte ketting die volledig in beeld was.
Uw beeld van angelika 5 is top en veel beter als dit.