Komt mij aangenaam over, mooie pose en fijne setting met de trap. Venster met ruiten en lijnen erachter zorgen voor een mooi vlakkenspel in achtergrond.
Licht trekt mij te veel aandacht en het eerste waar ik naar kijk in de foto is haar middel en ik vind dat de aandacht gelijk naar het hoofd moet gaan in deze foto. misschien omdat de ruimte idd boven haar hoofd te weinig is?
Weer een fraai portret Lichte overstraling is een keuze. Ik ben er nog niet helemaal uit of dit hier een toegevoegde waarde heeft. Wat me wel opvalt is dat d'r benen buiten de overstraling zijn gebleven.
mooie pose van deze dame. wat me opvalt is een groot kleurverschil in de onderste en bovenste helft van de foto. Onderin veel neutrale kleuren; trap, schoenen, jurkje?, kozijnen. Boven de lichte afscheidingswand worden die kozijnen intens blauw, is het jurkje blauw, de haren blauwachtig donkerblond?, de huid veel te blauw. Vertel, vertel ik ben nieuwsgierig.
Is niet veel van te vertellen, ondanks de nabijheid van de trap had ik het licht heel hoog gezet, zoals je ziet door de schaduw van één been op het andere been.....dus is ook overstraling op het gezicht omdat het licht niet heel goed gemeten is denk ik