Lekker fris en helder portret met spontane lach en leuke kleurtje. Scherpte ligt heel fijn op de vrolijke ogen en het verloop naar onscherp is keurig. Ook het naar beneden standpunt vind ik hier heel passend. Vind hem gewoon top
Leuk portret en scherp op de goede plaats . Wat een prachtige kleur haar heeft ze. Ik zou een klein stukje van de bovenkant afsnijden, net op het haar. Je bent dan die donkere plek in het blauw kwijt en plaatst haar dan echt in de diagonaal.
Ik vind de ZW versie wel geslaagd hoor. De letters rechts van haar heup zijn alleen een beetje storend. En misschien iets meer contrast voor het mooie. Wel leuke pose en lekkere lach.
Foto 3 is wat slordig, zelf denk ik handen er wel op of niet, maar deze foto is dus zo genomen, ze stond ineens spontaan zo voor me, wat vinden jullie 'mislukt' of toch leuk (eventueel mits...?)
Nummer 3 vind ik ook de leukste uit deze serie. Goed houding, misschien jammer dat de skates er net niet op staan, maar volgens mij ietsje te veel verscherpt.