Xinen
- Marcel Spijker
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Vindt hem ook erg gaaf!
Ook erg fijne kleurstelling gekozen zo.
Ook erg fijne kleurstelling gekozen zo.
- Sep
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Voor die mensen die zich afvragen waarom we deze plaat zo hebben gemaakt het volgende; Samen met Dunia (visagiste/styliste) zijn we begonnen met een reeks lookalikes. Het model Xinen stond voor de camera als lookalike van Devon Aoki (een Japans topmodel en actrice uit o.a. the fast and the furious part 2). De hele opzet van deze reeks is om een foto na te maken van het beteffende model. Een reeks van Devon Aoki bestaat uit het wiite oog en de groene gloed. Vandaar! :-)
Zal de vervolgreeks van de andere lookalikes ook plaatsen als ik daar klaar mee ben....
Zal de vervolgreeks van de andere lookalikes ook plaatsen als ik daar klaar mee ben....
- André
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
Sep schreef:Voor die mensen die zich afvragen waarom we deze plaat zo hebben gemaakt het volgende; Samen met Dunia (visagiste/styliste) zijn we begonnen met een reeks lookalikes. Het model Xinen stond voor de camera als lookalike van Devon Aoki (een Japans topmodel en actrice uit o.a. the fast and the furious part 2). De hele opzet van deze reeks is om een foto na te maken van het beteffende model. Een reeks van Devon Aoki bestaat uit het wiite oog en de groene gloed. Vandaar! :-)
Kijk aan deze info hebben we iets, hadden we eerder moeten hebben, ga je toch anders tegen de foto aankijken
nu vind ik hem wel goed en eerst niet door dat oog- momentum60
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
Apart; sterke uitdrukking op het gezicht !