Je hebt erg leuk zitten spelen met de compositie, foto 2 en 4 vind ik erg leuk en origineel gedaan! Foto 3 is heel lief en 5 is ook mooi! Foto 1 is lekker ondeugend en speels met de handjes in elkaar! Als ouder zou ik hier iig héél blij mee zijn!
Heerlijke vrolijke en frisse serie vind zo wel de kleuren als de zwart/wit erg geslaagd. Vind de tweede qua compo echt hartstikke leuk, vind het alleen zo ontzettend jammer dat de ene niet de camera inkijkt. daardoor gaat mijn voorkeur nu uit naar de laatste, ben eigenlijk ook wel een beetje benieuwd hoe deze er in kleur uitziet
Misschien wat traditioneel, maar de laatste vind ik de beste. nr 1.wel leuk, maar niet verrassend nr 2. verrassend, maar jammer dat ze beiden niet of naar elkaar kijken of naar de kijker. nr 3. leuk, maar de een wil kussen en de ander denk.....wat gebeurd me nou. Niet spannend om naar te pijken vanwege de passiviteit van het rechter mannetje. nr 4.ik weet het niet zo, wel grappig nr 5. helemaal goed, qua scherpte, omzetting etc.
Voor mij foto 2 en 4!!! Jammer dat de ene helft bij foto 2 ook niet in de camera keek......... Foto 4, lijkt het alsof het, voor ons, rechter jongetje er meer op staat dan het linker jongetje. Ze zijn wel beide bij de neus gecropt, maar het is denk ik optisch.......