Expired
- Deva
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
Poeh, wat moet ik hier nou over zeggen ???
'k Zie er niet veel moois in... scheef, vaag, blauw en een vreemd wit vlakje rechtsonder.
Maar misschien is dit heel kunstzinnig en mis ik iets? Er zijn ook wereldberoemde schilderijen waar ik niets in zie, dus het kan heel goed aan mij liggen.
Misschien kun jij er iets over zeggen, zodat ik er met andere ogen naar ga kijken?
'k Zie er niet veel moois in... scheef, vaag, blauw en een vreemd wit vlakje rechtsonder.
Maar misschien is dit heel kunstzinnig en mis ik iets? Er zijn ook wereldberoemde schilderijen waar ik niets in zie, dus het kan heel goed aan mij liggen.
Misschien kun jij er iets over zeggen, zodat ik er met andere ogen naar ga kijken?
- Fotochick
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Jammer dat het wat onduidelijk is. Al was het ook niet de bedoeling dat het heel duidelijk was.
Dit is één foto uit een serie van 5. Hiervan wilde ik een wat vervreemde serie maken. Hij is vertoont op de fototentoonstelling van de fotoclub en heb op de serie die daar in zijn geheel te zien was een goede beoordeling gehad.
Het is aan de achterkant van het gebouw, ik gok dat het ooit een schuurtje moest voorstellen. Dat witte blok is beton.
Belichtingstijd = 1/160 sec
ISO = 1600
Verder weinig exif door de lensbaby
Het is aan de achterkant van het gebouw, ik gok dat het ooit een schuurtje moest voorstellen. Dat witte blok is beton.
Belichtingstijd = 1/160 sec
ISO = 1600
Verder weinig exif door de lensbaby
- Schaeddy
- Lid

- Geslacht: Man
De lensbaby doet z'n werk goed ( ben aan het sparen voor een setje
)
Misschien moet je de serie in z'n geheel zien om dit als kijker te kunnen plaatsen.
Ook voor mij komt het als willekeur over, omdat hetgeen wat scherp is niets heeft te bieden
Misschien moet je de serie in z'n geheel zien om dit als kijker te kunnen plaatsen.
Ook voor mij komt het als willekeur over, omdat hetgeen wat scherp is niets heeft te bieden
- Fotochick
- Lid

- Contacteer:
Excuus, ik heb hem met de tentoonstelling als een serie van 3 opgehangen. Even terug gekeken. Was weer even geleden. Ik heb de andere twee foto's bijgevoegd, hopende op verduidelijking.
De foto's hebben ook op deze volgorde gehangen op de tentoonstelling.
De foto's hebben ook op deze volgorde gehangen op de tentoonstelling.
- Fotochick
- Lid

- Contacteer:
Ik heb net alle foto's die in de serie er uit over zijn gebleven geplaatst!Schaeddy schreef:De lensbaby doet z'n werk goed ( ben aan het sparen voor een setje)
- Schaeddy
- Lid

- Geslacht: Man
Nu de serie is geplaatst snap ik de laatste foto beter
tegenwoordig schijnt erg scheef erg in te zijn, maar ik ben er niet zo'n liefhebber van.
Dit komt voor mij meer in de categorie kunst, en daar moet je net van houden
tegenwoordig schijnt erg scheef erg in te zijn, maar ik ben er niet zo'n liefhebber van.
Dit komt voor mij meer in de categorie kunst, en daar moet je net van houden