Is natuurlijk erg persoonlijk. Soms vind ik kleur iets toevoegen maar soms ook afleidend. Vind hem prima zo. Maar kan me voorstellen de herfstkleuren ook mooi waren.
Frans schreef:Is natuurlijk erg persoonlijk. Soms vind ik kleur iets toevoegen maar soms ook afleidend. Vind hem prima zo. Maar kan me voorstellen de herfstkleuren ook mooi waren.
Frans schreef:Leuk dat je hem er bij zette. Is ook mooi. Toch?
Jazeker! Had 'm alleen iets scherper gewild. Steeds als de foto genomen is en ik kijk op mijn camera op het schermpje, dan denk ik dat hij goed is. Maar bekijk ik hem op de computer is hij toch minder scherp dan dat ik dacht.. Zonde is dat altijd.
Heel zonde. Zo'n schermpje is alleen een indicatie van de foto. Hij is altijd anders op het scherm. Maar je kunt op het scherm wel redelijk zien of ie scherp is. Als je heel erg vergroot. En je kunt zien waarop je hebt scherp gesteld.
Het omzetten naar zwart wit is netjes gedaan,mis wel wat scherpte maar ik ga ook voor de kleuren verzie. kan je exif niet zien,maar probeer eens een snellere sluitertijd. Gr Jan
Voor mij ook de kleurenversie, maar vind de hond wel erg rood.
Je zou nog iets kunnen naverscherpen, maar er zit ook wat bewegingsonscherpte in de foto. Voor wat gerichtere reacties is het handig om de Exif erbij te zetten, of in de foto te laten staan.