Charming + update
- Archiebald
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Wat zijn jouw foto's toch altijd een feest van scherpte! Hulde hoor! Deze is ook weer goed geslaagd.
- Daniel Doyen
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
Die update is nu…… super !
DD.
DD.

Een mooi portret van een fantastisch model.
Ik denk dat deze foto in zwart-wit nog krachtiger wordt: ik heb hem omgezet naar zw-wit en het rood wat aangepast waardoor zijn sproeten wat donkerder worden. Ik plaats mijn bewerking niet terug omdat ik vind dat je van foto's van anderen af moet blijven. Wel experimenteren maar niet opnieuw moet openbaren. Ik zou zeggen ga eens aan de slag.
Ik denk dat deze foto in zwart-wit nog krachtiger wordt: ik heb hem omgezet naar zw-wit en het rood wat aangepast waardoor zijn sproeten wat donkerder worden. Ik plaats mijn bewerking niet terug omdat ik vind dat je van foto's van anderen af moet blijven. Wel experimenteren maar niet opnieuw moet openbaren. Ik zou zeggen ga eens aan de slag.
- Frans
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
Dank je wel Nuelle. Als je weet wat je moet zien dan zie je het ook. Anders misschien wel niet.
En Daniël fotografie en natuurkunde hebben wel iets gemeen.

Conny het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Toch?
En Daniël fotografie en natuurkunde hebben wel iets gemeen.

Conny het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Toch?
- Nuelle
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Thanx!!
@Daniel: bedankt voor de feedback! Je hebt gelijk, veel krachtiger met deze uitsnede!
@Molnfo: Ik ben zelf geen groot liefhebber van zwartwit portretten maar het is altijd leuk om eens te ontdekken. Wie weet vind ik het mooier dan ik dacht. Dank voor je tip en feedback!
@Frans: ik snap wat je bedoeld. Nadat ik erop gewezen was zag ik het ook. Niks mis met een kritische blik op mijn foto's.

@Daniel: bedankt voor de feedback! Je hebt gelijk, veel krachtiger met deze uitsnede!
@Molnfo: Ik ben zelf geen groot liefhebber van zwartwit portretten maar het is altijd leuk om eens te ontdekken. Wie weet vind ik het mooier dan ik dacht. Dank voor je tip en feedback!
@Frans: ik snap wat je bedoeld. Nadat ik erop gewezen was zag ik het ook. Niks mis met een kritische blik op mijn foto's.