650 euro

Behalve vogels en insecten
Plaats reactie
herrias
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw

650 euro

Bericht Geplaatst:

gewoon in de etalage en als je dan net die aandacht op tv hebt gezien over de problemen met deze hondenrassen met die kleine platte neusjes lopen de rillingen langs je rug
Afbeelding
Henry
Lid
Lid
Geslacht: Man

650 euro

Bericht Geplaatst:

Aparte foto, wel leuk!
Cinemovie
Lid
Lid
Contacteer:

650 euro

Bericht Geplaatst:

dure marmot
Nuelle
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Contacteer:

Re: 650 euro

Bericht Geplaatst:

Vreselijk! En er bestaan nog steeds mensen die honden kopen in een dierenwinkel en denken dat dit geen broodfok is. Of nog dommer, een hond willen maar zich niet verdiepen en niet eens weten wat broodfok is. En dan verbaasd zijn als de hond vreemd gedrag vertoond of ziek wordt. Het leed achter deze honden is groot, heel groot. Dit staat helemaal los van het doorfokken van de rassen. Dat is ook te bizar voor woorden. En dat dit gebeurd door erkende fokkers. Wordt er zo naar van...
(waar was dit als ik dit vragen mag?)
Goeie foto en goed om dit eens zo neer te zetten. Petje af! :chapeau
jan62
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Eens met Nuelle :(
Gr Jan
Hans v Ee
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Kan het niet beter verwoorden dan Nuelle. Gr. Hans.
Ron62
Moderator

Bericht Geplaatst:

Handelaren die overal geld in zien en niet geven om het leed van een dier, ook ik volg Nuelle. :kwaad

Goed gezien en vastgelegd. :upc
herrias
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

In spanje . Bij de Carrefour zijn in hetzelfde gebouw diverse kleine winkels. Soort gezellig overdekt winkelcentrum waar heel veel volk komt. deze dierenwinkel heeft dus veel bekijks. Toevallig staat bij ons op de camping een stel met zo 'n hondje dat steeds benauwdheidsaanvallen krijgt. Afschuwelijk.
Nuelle
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

In Spanje... Dat verbaasd me nou niks...
Ik heb veel te maken met honden uit Spanje die uit arbarmelijke omstandigheden komen. Geen broodfok maar dan de mishandeling van de windhonden.

Afgelopen week was de Winner weer in A'dam. Grote hondenshow. Ik was er niet maar ik weet dat er bij de windhonden een keurmeester was die dusdanig een windhondje behandelende dat er aangifte tegen mishandeling is gedaan. Ik heb het over bij de strot pakken en optillen, zeer hardhandig en zelfs bij de staart optillen. Deze keurmeester kwam....... juist, uit Spanje! Schande!
Paula Loonen
Lid
Lid
Contacteer:

650 euro

Bericht Geplaatst:

Ja, erg voor die beestjes.
Ik heb niks tegen rashonden hoor, maar wel tegen de ellende die je tegenkomt door wat Nuelle al aangeeft.

Lang geleden heb ik besloten om mijn dieren alleen nog maar uit het asiel te halen. Zo van: welke zit er het langst? Dan geef me die maar. Dat gaat zeker op voor de katten, en in bepaalde mate voor de honden. Ik kijk naar de leeftijd (oudere honden komen niet snel aan een baasje en dat vind ik zo sneu voor ze) en naar de ogen. Wanneer die voor mij "goed" staan maak ik mijn keuze. :)
Nuelle
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Ik heb trouwens ook niks tegen rashonden hoor. ;-) Ik heb er zelf eentje. Maar ik pleit wel voor ras honden die goed gefokt worden. Nieuwe bloedlijnen bijvoorbeeld, niet een moederhond die elk jaar een nestje moet dragen en niet puur op uiterlijk wat de mens mooi vindt.
Wij kijken nu ook steeds vaker naar een hondje uit een asiel voor Zoë erbij i.p.v weer uit zo'n nestje.
Maar goed, back to topic. :) Het maakte even wat los. :)
Plaats reactie

Terug naar “Dieren”