Ik was reeds bekend met de basisbegrippen, had veel filmpjes op youtube bekeken en veel gelezen. Toch bleven er onderdelen onduidelijk en miste ik vele puntjes op de i. Een tijdje geleden heb ik dan ook op dit forum gevraagd bij wie ik eventueel een dagje mee zou kunnen lopen. Ik wilde zien hoe het er in een studio aan toe ging en had een notitieblaadje vol met vragen. Na de tip om 'Sugarman' een berichtje te sturen, hebben Peter en ik een datum voor een workshop afgesproken.
Tijdens de workshop gaf Peter antwoord op mijn vele vragen over de lichtmeter, grijskaart, plaatsing van de lichtbronnen etc. Ik heb een geweldige ochtend gehad en ging met veel nieuwe info naar huis. Nogmaals dank voor de duidelijke uitleg en de leerzame workshop Peter!
Hieronder zijn er twee foto's te zien die ik tijdens de workshop van Peter gemaakt heb. Mijn leerpunt was oa ook het gebruik van de grijskaart.
1.

ISO 100 - 1/125 - f 7.1
2.

ISO 100 - 1/125 - f 8
Groet,
Christel

Ik heb alleen het idee dat er iets mis gaat via photobucket. Op mijn scherm zijn ze, na het bewerken en voordat ik ze op dit forum plaats, toch echt scherp. Tja...