Deze vond ik in ieder geval wel geslaagd!
ISO125 f/6.3 1/25 sec
1

2

update:
3

Weet je dat zeker? Wellicht gebruik je met de zoomlens een ander brandpuntsafstand, eerder 80mm of zo? En wellicht fotografeer je niet vanaf statief? Want dan is de 35mm inderdaad makkelijker scherp te krijgen. En anders zou ikde combinatie camera-lens idd eens na laten kijken.Ήυs schreef:Met dezelfde instellingen.

petervaneekelen schreef:Weet je dat zeker? Wellicht gebruik je met de zoomlens een ander brandpuntsafstand, eerder 80mm of zo? En wellicht fotografeer je niet vanaf statief? Want dan is de 35mm inderdaad makkelijker scherp te krijgen. En anders zou ikde combinatie camera-lens idd eens na laten kijken.Ήυs schreef:Met dezelfde instellingen.
De foto's zelf dan: lief meisje zo te zien, maar wat krap aangesneden. Kleedje nogal uitgebeten helaas. En vooral: heel weinig contrast. Moet je van houden, ik ben geen liefhebber daarvan.
Maar het ligt dan dus ook wel aan de lens? En de 18-105 is dan misschien handiger om die op een statief te plaatsen? 

wim schreef:1:25 is voor een 35 mm al te laag zul je snel bewegingonscherpte hebben.
Voor portret ga ik niet snel onder 1:100 zitten.
Dus dat moet omhoog.
Fotograferen is zo makkelijk nog niet!
Tony schreef:een lief snoetje en een heerlijke blikik vind ze wat aan de lichte kant ook erg jammer van de uitgebeten plekken

Martina schreef:Leuk modelletje inderdaad haha. Vind de foto's te lang, en had het mooier gevonden als ze liggend waren gemaakt. Blauwe kleur is ook persoonlijk niet mijn ding, maar dat is ieder zijn eigen denk ik.