Vind het jammer dat de schaduw van de dame op de bank over 't rechter schilderij valt, lamp links iets hoger lost dat vast op, verder natuurlijk een fraaie jongedame die 3x prima op de plaat staat
Mooi gedaan! Twee kleine opmerkingen: 1) Ik zou de bovenkant van het hoofd in "foto links" gelijk maken aan die van "foto rechts". 2) De linkerkant van het gezicht van de 15-jarige jongedame liggende op de bank had van mij iets meer licht mogen vangen.
Idee en opbouw sterk, bij uitvoering nabewerking zou ik de twee werken aan de muur wat temperen in helderheid, de muur is daar donkerder en zonder spots, waardoor de twee beelden er nu wat te kunstmatig in overkomen
Mooie strakke foto AJL. Als ik naar de kleine puntjes kijk die aangegeven zit er bij sommige wel wat in,maar al bij al vind ik het een fijne plaat met een mooie balans.
Volg Paula over wat meer ruimte aan de bovenkant en Mendel wat betreft de donkere muur en lichte schilderijen....is het geen idee om de muur wat op te lichten, of de muur iets oplichten en schilderijen een tikkie donkerder, zodat je meer evenwicht hebt?