Abstractweek - Mendel (ma-di-wo-xx-xx-xx-xx)
- Kees Luiten
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Zo, dinsdagfoto is echt origineel verzonnen! 
MA: Verloop van scherpte kom je zonde A shift tilt of B samenvoegen meerdere foto's denk niet onderuit op deze gootte.
Structuur verloopt toch ook en nadruk ligt heel erg op het gekleurde bolletje. Is het al niet door de kleur.
Di : vind het geslaagd.
Eerste herkenning die ik vind (want daar zoek je automatisch toch naar) is ook opstijgende dingen vn buiten aarde. Moeten maar met gekleurde lampjesen tonen laten weten dat we vredelievend zijn.
Structuur verloopt toch ook en nadruk ligt heel erg op het gekleurde bolletje. Is het al niet door de kleur.
Di : vind het geslaagd.
Eerste herkenning die ik vind (want daar zoek je automatisch toch naar) is ook opstijgende dingen vn buiten aarde. Moeten maar met gekleurde lampjesen tonen laten weten dat we vredelievend zijn.
Wow, mooie scherpte-diepte maandag
.
En de dinsdag vind ik helemaal super gaaf. Erg leuk bedacht en mooie kleuren
.
En de dinsdag vind ik helemaal super gaaf. Erg leuk bedacht en mooie kleuren
dinsdag is echt een superplaat 
woensdag heeft een hele mooie bokeh,
takken vind ik niet geweldig, maar die bokeh blijf ik naar kijken
takken vind ik niet geweldig, maar die bokeh blijf ik naar kijken
- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Een andere vergiet, hoe verzin je het. Maar wel een heel goed foto, voor mij beter dan de eerste, misschien wel omdat deze meer monochrome is.
Als je nog een vergiet nodig hebt mag je voor de volgende mijn hoofd wel gebruiken
.
De woensdag vind ik eigenlijk wat minder, hoewel de kleur wel weer heel mooi is. Is dit een interruptie in het thema of is dit een gevlochten vergiet
, of was er geen thema.
Als je nog een vergiet nodig hebt mag je voor de volgende mijn hoofd wel gebruiken
De woensdag vind ik eigenlijk wat minder, hoewel de kleur wel weer heel mooi is. Is dit een interruptie in het thema of is dit een gevlochten vergiet
Niet recht ervoor. stukje vlechtwerk links niet geheel scherp nu (zeurmodus)
Wel fijn gekleurde achergrond en een groot contast met het zwarte vlak onder, gescheiden door het vlak van vlecht werk .
Vind het toch weer een fijne plaat om naar te kijken.
Wel fijn gekleurde achergrond en een groot contast met het zwarte vlak onder, gescheiden door het vlak van vlecht werk .
Vind het toch weer een fijne plaat om naar te kijken.
- sho man
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
ja de woensdag wat zal ik zeggen vlechtwerk en daar boven wat abstracte kleurtjes.........
in tegen stelling tot enkele andere vindt ik dit dus echt een SUPERplaat
1 min puntje.......................ga nog ff zoeken.....................misschien het zwart te zwart
helaas niets gevonden
groet Sieger
in tegen stelling tot enkele andere vindt ik dit dus echt een SUPERplaat
1 min puntje.......................ga nog ff zoeken.....................misschien het zwart te zwart
helaas niets gevonden
groet Sieger
ik zeg nietsAyla schreef:Jaajaa het zal wel weer zeker aan mij liggen..