a man a beard

Mensen in alle vormen en maten
Plaats reactie
Christiaan
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

a man a beard

Bericht Geplaatst:

Ik ben bezig met een serie portretten waarin baarden centraal staan. Dit is mijn eerste poging. :)

Afbeelding

D700
85mm
F4
1/60
Flitser met paraplu en een reflectiescherm
Henry
Lid
Lid

a man a beard

Bericht Geplaatst:

Heel netjes gedaan :up
Zelfs geen reflectie in de bril. Top!
Over de uitsnede: ik zou er boven nog wat vanaf halen zodat de ogen op de 1/3 horizontaal komen.
Christiaan
Lid
Lid
Contacteer:

a man a beard

Bericht Geplaatst:

Bedankt voor je reactie Henry. Voor de foto die uiteindelijk voor het project gebruikt gaat worden zal ik nog naar de uitsnede kijken.
Gotchas
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: a man a beard

Bericht Geplaatst:

Aangezien de baard hier eigenlijk als onderwerp dient, vind ik je scherptebereik niet toereikend genoeg.
Verder vind ik het ontzettend storend dat de ogen worden aangesneden door de bril :blush
Zou eerder kiezen om de ogen los van de bril te laten i.p.v de wenkbrauwen...
Christiaan
Lid
Lid
Contacteer:

a man a beard

Bericht Geplaatst:

Bedankt voor je reactie Gotchas, ben het wel met je eens wat betreft het net aansnijden van de ogen. Had netter gekund ja.
__Erik__
Lid
Lid
Contacteer:

a man a beard

Bericht Geplaatst:

Verdienstelijke poging, Wendy heeft een goed punt met de bemerking over de ogen en de baard, wat mij nog wel stoort zijn de groezelige poriën op de neus, mja, kleur vind ik prima :upc
petervaneekelen
Lid
Lid
Contacteer:

Re:

Bericht Geplaatst:

Christiaan schreef:Bedankt voor je reactie Gotchas, ben het wel met je eens wat betreft het net aansnijden van de ogen. Had netter gekund ja.
Kan ik concluderen dat je het dan niet eens bent met de opmerking over de scherpte op de baard? Dat was nl. het eerste wat ik ook dacht ...
Christiaan
Lid
Lid
Contacteer:

Re:

Bericht Geplaatst:

__Erik__ schreef:Verdienstelijke poging, Wendy heeft een goed punt met de bemerking over de ogen en de baard, wat mij nog wel stoort zijn de groezelige poriën op de neus, mja, kleur vind ik prima :upc

Bedankt voor je reactie, dat van de poriën was mij nog niet opgevallen, misschien kan ik dat met een klein layertje nog wat 'gladstrijken'.

petervaneekelen schreef:
Christiaan schreef:Bedankt voor je reactie Gotchas, ben het wel met je eens wat betreft het net aansnijden van de ogen. Had netter gekund ja.
Kan ik concluderen dat je het dan niet eens bent met de opmerking over de scherpte op de baard? Dat was nl. het eerste wat ik ook dacht ...

Hmm, nou niet zozeer dat ik het er niet mee eens ben, maar meer dat ik het misschien als een smaak kwestie opvat. Dat de baard het onderwerp is, wil voor mij nog niet gelijk zeggen dat ie dan van begin tot eind scherp in beeld moet zijn. Dit is natuurlijk ook, zoals gemeld, de eerste poging van mijn 'projectje' en de hier bijgedragen ideeën worden uiteraard wel overwogen voor de rest van de serie. :)
Plaats reactie

Terug naar “Portretten”