Ik ben geen urban expert, maar de eerste plaat is voor mij in ieder opzicht de winnaar in de serie. De combinatie van onscherpe bladeren buiten en scherpe bladeren binnen geeft een soort 3d effect aan deze foto. Het raam is ook fijn in het vlak geplaatst. Stopcontact en zolder zeggen mij niet zo veel. De stoel geeft wel een lekker contrast in die spotlight. De laatste geeft een aardige aanvulling op de eerste.
Laatst gewijzigd door fotobram op 14 mei 2015 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
#2 was voor mij de topper geweest wanneer de scherpte exact op het stopcontact had gelegen. Nu is die een beetje zoek en ligt er net boven. Dus ga ik nu voor #3. Erg gave foto. De rest zegt me minder en vertellen minder een verhaal.
Het rieten stoeltje precies in de zon komt net niet uit de verf. Jammer, want eigenlijk vind ik het een fraaie foto, maar nu kijk ik er naar en weet eigenlijk niet goed wat er aan mankeert!
Toch al met al een mooie serie die niet misstaat om als serie geprint te worden en een mooie plaats te geven.
Ik ken ook niet veel van Urban, maar je hebt een mooie serie geplaatst.
Hier en daar misschien wat bijsnijden en soms een ander standpunt nemen.
Meer kan ik niet zeggen .
Op 23 Mei ga ik naar Doel met PvL en hoop zo dat ik meer ervaring krijg met Urban.
Nummer 1 komt voor als beste uit de bus. Heb ook het gevoel dat hier meer in had gezetten. Wellicht had je nog een stapje naar links kunnen doen en het raam frontaal in beeld kunnen nemen, inclusief het kozijn..
Bij opname 4 heb ik het gevoel dat ik mijn schaar wil hanteren en de hele bovenkant eraf te knippen zodat het stoeltje in zijn geheel tegen de golfplaten achtergrond wordt getoond.