Daar is hier bewust voor gekozen omdat de schaduw deel uit maakt van de compositie. Maar daar mag natuurlijk iedereen een eigen mening over hebben. Ik pas de regel van derden maar weinig toe, omdat de composities dan voorspelbaar worden, maar ook daar mag je van mening over verschillenbjornc schreef:Mooi licht, maar vind de foto wel te centraal opgebouwd.

bedoel je dat dit niet te maken is met digitale camera? analoog was vroeger een peperdure hobby. en met de digitale camera kun je lekker experimenteren. gr.Freerk_Lautenbag schreef:Bedankt voor de positieve reacties! Ik begin het analoge gevoel weer terug te krijgen en dat is toch ander dan digitaal. Heerlijk

Dit is zeker te maken met een digitale camera, wellicht zelfs beter. Ik wilde er alleen maar mee zeggen dat ik wat moeite had om over te schakelen naar analoog en de foto's nog niet waren wat ik ervan verwachtte. Dat begint steeds beter te worden.herrias schreef:bedoel je dat dit niet te maken is met digitale camera? analoog was vroeger een peperdure hobby. en met de digitale camera kun je lekker experimenteren. gr.
Nog wat om naar uit te kijken dus ...Freerk_Lautenbag schreef:Dit is zeker te maken met een digitale camera, wellicht zelfs beter.

Ach, ik ben een beetje verknocht geraakt aan het analoog werken. Wellicht doe ik ook digitaal nog eens een poging, maar de voldoening van analoog is groterpetervaneekelen schreef:Nog wat om naar uit te kijken dus ...