Ja....ge kunt niet voor iedereen goed doen Maar wat dat dichtgelopen zwart betreft : dat ontken ik met klem, je moet u scherm eens kalibreren, er is echt goede doortekening Dank u voor de reacties
Bijzonder mooi portret! Wat een ogen heeft zij zeg!! De groene nagel en het hartje vind ik niet mooi. Maar dat is omdat ik er naar toe getrokken wordt en ik liever alleen de ogen als blikvanger had.
Nu ik niet met daglicht op m'n scherm kijk zie ik ook meer details, m'n pc staat hier gewoon in de kamer, dus met veel licht zie ik minder op m'n scherm. Voortaan maar niet meer met daglicht foto's beoordelen.
Ten eerste een fotogeniek model.......mooie houding aangenomen en fijne scherpte op de ogen.....belichting is hier ook optimaal......niet dat het m'n zaken zijn maar kan op het model geen leeftijd op plakken.....echt een mysterieus kind
Voor mij heeft deze opname een hoog "sweet" gehalte. En dat hartje op de arm maakt het wel af. Je word zo verliefd op de ogen. Mooi licht ook, ook in de achtergrond. en juist gekozen dof.