), maar wie weet valt ze wel in de smaak?Heb geprobeerd Anna in een omgeving te leggen die matchte met haar huid- en haarkleur. Om zo tot een natuurlijk, toch apart resultaat te komen...

), maar wie weet valt ze wel in de smaak?

). Ik heb de foto wat gecropt, maar dan bleef in elke hoek van de plaat nog een stuk gras zichtbaar. Ik wilde het ruwe van de schaal behouden, maar het gras wegtoveren. Een lading vignet bracht me tot dit resultaat.

Daniel Doyen schreef:Je derde update ziet er super uit !!!!
Ik zou er geen vierkant van maken, gewoon een stukje af aan beide zijden, zodat je minder zwarte hoeken hebt...

Het gebruik van de vuurschaal was meer eerder een improvisatie en toen was het witte dekentje het enige aanwezige om Anna comfortabel te leggen... Ik kon het idd netjes opvouwen, maar ik heb er bewust voor gekozen het wat "rommelig" neer te leggen, om het geheel wat losser te laten ogen. Een opgevouwen lakentje zou het voor mij dan weer te "netjes" maken
). Maar goed, los daarvan, ik denk dat iedereen in z'n platen wel probeert te matchen in verhouding onderwerp-omgeving om daarbij tot een plaat te komen die karakter uitstraalt!
).