Changing.
- Frans
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
In de eerste zi ik wel wat verandering maar trekt me niet zo. In een van de foto's zie je dat het niet om naakt gaat.
De grote foto's vind ik van een grote schoonheid doordat je prachtige expressies hebt vastgelegd.
Meen me te herinneren dat je model nog best jong is. Hulde voor haar.
De grote foto's vind ik van een grote schoonheid doordat je prachtige expressies hebt vastgelegd.
Meen me te herinneren dat je model nog best jong is. Hulde voor haar.
@Frans: AJL zegt: Je moet ik proberen "de bh-bandjes " weg te doen op de huid
Om te beginnen dat dus
En hij heeft wel een beetje gelijk vind ik
Om te beginnen dat dus

En hij heeft wel een beetje gelijk vind ik

- Filip
- Lid

- Contacteer:
ik vind #3 heel mooi, schattige blik
en #4 is ernstiger maar ook een heel mooi portret
Xafke, mss moet je ook eens foto's van u posten zodat wij allemaal heel veel kunnen bijleren van u
en #4 is ernstiger maar ook een heel mooi portret Xafke, mss moet je ook eens foto's van u posten zodat wij allemaal heel veel kunnen bijleren van u
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Ik vind F1 eerlijk gezegd veruit de interessantste foto, vaker gedaan natuurlijk maar hee dat geldt voor nogal wat ander werk ook. Leuk om die transformatie in stapjes te zien. Waarbij aangetekend dat het wat mij betreft qua aantrekkelijkheid steeds een stapje minder wordt.
- xafke
- Lid

LOL, bijleren is zeer beperkt als je een ander zijn werk gaat bestuderen.
bijleren doe je door instructie te volgen en deze dan in te oefenen.
Natuurlijk kan je wel ideeen opnemen of inspiratie opdoen door een ander zijn werk te bestuderen.
Voorlopig moet er gewerkt worden en heb ik een zeer drukke agenda momenteel, dus nieuw werk van mij zal nog even uitblijven. Maar ik zal zien of ik nog iets in het archief heb zitten om aan te leeuwen te voederen ;-p
bijleren doe je door instructie te volgen en deze dan in te oefenen.
Natuurlijk kan je wel ideeen opnemen of inspiratie opdoen door een ander zijn werk te bestuderen.
Voorlopig moet er gewerkt worden en heb ik een zeer drukke agenda momenteel, dus nieuw werk van mij zal nog even uitblijven. Maar ik zal zien of ik nog iets in het archief heb zitten om aan te leeuwen te voederen ;-p
De serie foto's zijn leuk om de verandering te zien,maar meer niet,
Ik dacht dat het in eerste instantie pasfoto's waren,dus niet bijzonder voor mij.
De tweede foto ziet er goed uit maar het haar zou voor mij wel aangesneden mogen worden.
De derde foto is leuk maar een beetje vlekkerig.
De vierde foto vind ik het haar toch niet zo lekker vallen.Over de het wegwerken van de bandjes is al het één en ander gezegd.
De vijfde foto, een leuke herinnerings-foto maar meer ook niet,de schaduw onder haar ogen en de schaduw om haar mond hadden van mij wat zachter mogen zijn bij dit soort fotografie.
De lichte vlek op haar schouder valt ook nogal op.
De achtergrond vind ik ook behoorlijk aanwezig, 'k zou een andere uitsnede hebben gemaakt.
Trek je niet te veel aan van mijn commentaar, de meeste reacties op je foto's zijn lovend.
Ik dacht dat het in eerste instantie pasfoto's waren,dus niet bijzonder voor mij.
De tweede foto ziet er goed uit maar het haar zou voor mij wel aangesneden mogen worden.
De derde foto is leuk maar een beetje vlekkerig.
De vierde foto vind ik het haar toch niet zo lekker vallen.Over de het wegwerken van de bandjes is al het één en ander gezegd.
De vijfde foto, een leuke herinnerings-foto maar meer ook niet,de schaduw onder haar ogen en de schaduw om haar mond hadden van mij wat zachter mogen zijn bij dit soort fotografie.
De lichte vlek op haar schouder valt ook nogal op.
De achtergrond vind ik ook behoorlijk aanwezig, 'k zou een andere uitsnede hebben gemaakt.
Trek je niet te veel aan van mijn commentaar, de meeste reacties op je foto's zijn lovend.

- mrJanneman
- Lid

- Contacteer:
F5 kijkt in het geheel het lekkerst en mooist. Een iets jammer de te aangedikte ogen naar mijn mening. Loopt al kans om dicht te lopen haast. Maar de vrolijkheid spat er van af.
Eerste bij eerste ontmoeting mooi maar bij herkansing toch een iets saai. Changing had een iets groter mogen zijn.
Andere foto's zoals we van je kennen eigenlijk. Mooi in expressie en fijn van kleur en tonatie.
Eerste bij eerste ontmoeting mooi maar bij herkansing toch een iets saai. Changing had een iets groter mogen zijn.
Andere foto's zoals we van je kennen eigenlijk. Mooi in expressie en fijn van kleur en tonatie.
- jans pierre
- Lid

Gefeliciteerd
zeer mooi gedaan
groetjes p
ps nog fijne feestdagen toegewenst
zeer mooi gedaan
groetjes p
ps nog fijne feestdagen toegewenst