Ik heb maar 1 woord: pràchtig!! Ik hou enorm van zo'n soort foto's, mooie dof, portret komt mooi naar voor! Als ik één puntje zou moeten zeggen vind ik het een beetje jammer van de centrale compositie
meiske staat er mooi op, doch kan ook niet voorbijgaan aan het uitgebeten gedeelte van het lijfje van haar jurk en harde lucht op wangen en voorhoofd De vervaging van de achtergrond vind ik niet zo; voornamelijk boven en rechts. Links lijkt met rust gelaten te zijn hetgeen mij het beeld onrustig doet overkomen
Ik volg ook met de comments. Zeer fotogeniek meisje. Jammer dat je de exposure wat te hoog genomen hebt. Mogelijks kan je nog een en ander redden door de afwerking eens te hernemen. Een goed cropje uit halen.
Een mooi modelletje e een mooie foto. De bewerking is inderdaad een kwestie van smaak. Wat ik jammer vind aan de bewerking is de flair. Deze trekt mijn aandacht weg van het modelletje en dat is jammer.
Lichte kleedje stoort mij niet in het minst, vind 't een knap modelletje, staat er netjes op, je zou volgende keer met iets van reflectie de slagschaduw op haar hals wat kunnen verminderen, verder prima